WASIAT RASULULLAH:

"Sepeninggalan aku telah wafat kelak, akan muncul sebuah negeri di bawah angin, SAMUDERA namanya. Apabila terdengar kamu nama negeri itu, maka suruhlah sebuah bahtera untuk membawa perkakas dan alat kerajaan ke negeri itu serta ajarkan kepada mereka dua kalimah syahadah. Kerana dalam negeri itu kelak, ramai dari kalangan mereka yang akan menjadi wakil-wakil Allah. Tetapi, dalam pemergian kamu ke negeri itu, kamu hendaklah singgah mengambil seorang fakir di negeri Menggiri, bawalah fakir itu bersama-sama"

-sulalatus salatin-
Wahabbi musuh Islam nyata (gunting dalam lipatan)

Ini adalah buku karya Ulama WAHABBI iaitu Sheikh Muqbil Al-Wadiiy. Tajuknya "Riyadhul Jannah". Beliau telah mengeluarkan fatwa supaya dibuang maqam rasulullah dan dirobohkan kubah hijau dari masjid nabi. Fatwanya ditulis dalam buku ni.

Golongan ini sentiasa membenci rasulullah serta orang-orang yang membawa wasilah rasulullah. Sebagai info, mereka juga dikenali dengan nama Al-Mutawahhidun, Al-Albaniy dan Muhammadiah di Indonesia. Wahai umat Islam, betulkanlah akidah kita juga mudah-mudahan dapat menutup peluang mereka ini dari merosakkan negara kita. Cukuplah di Indonesia dah rosak kesatuan ummat, sekarang pula di Perlis sudah menjadi kubu kuat orang-orang wahabbi dengan berselindung di sebalik memartabatkan sunnah tapi akibatnya, masyarakat Perlis sudah pecah kesatuannya.

Waspadalah juga dengan fatwa-fatwa dari Mufti Negeri Perlis sekarang. Rata-ratanya memecah-belahkan umat Islam. Malulah kita pada ulama-ulama terdahulu, walaupun mereka berpendidikan pondok dan rendah diri tapi kesatuan ummat di pertahankan atas dasar Tauhid pada Allah Ta'ala. Pertahankan tali Allah dan jauhi dari kerja memecah-belahkan ummat.




Petikan fatwa berikut:


DIATAS ADALAH ISI KANDUNGAN PERMULAAN KITAB TERSEBUT YANG MENGUMPUL KAJIAN PELAJAR-PELAJAR DAN TUAN GURU-TUAN GURU UNIVERSITI WAHHABI.PELAJAR-PELAJAR TURUT DIARAH MEMBUAT KAJIAN ISU QUBAH HIJAU DI MASJID NABAWI DAN MAKAM NABI DAN YANG TERTERA DALAM KITAB TERSEBUT ADALAH KEPUTUSAN KAJIAN MEREKA DIAKUI OLEH PENYUSUN KITAB TERSEBUT IAITU TOK GURU WAHHABI DI UNIVERSITY WAHHABI BERKENAAN YANG MEREKA NAMAKAN SEBAGAI UNIVERSITI ISLAMIAH.

Nah...! INI KEPUTUSAN KESEMUA WAHHABI:

DIATAS DALAM KITAB TERSEBUT 2 KEPUTUSAN PELAJAR-PELAJAR &
KESEMUA TUAN GURU UNIVERSITY WAHHABI:
1- WAJIB MEROBOHKAN QUBAH HIJAU PADA MASJID NABAWI YANG BERADA DIBAWAHNYA KUBUR NABI. 2- WAJIB KELUARKAN DAN BUANG KUBUR NABI MUHAMMAD DICAMPAK KELUAR DARI MASJID NABAWI.

Saya mengatakan..MasyaAllah...inilah akhlak Yahudii...!!!
Apa pula kata anda?

DIATAS DALAM KITAB TERSEBUT JUGA PELAJAR & TUAN GURU UNIVERSITI WAHHABI DAKWA BINA QUBAH HIJAU DAN APA-APA QUBAH PUN ADALAH SYIRIK DAN KUFUR, WAHHABI MENDESAK UMAT ISLAM DAN KERAJAAN SAUDI AGAR MENGHANCURKANNYA SERTA-MERTA.

Sifat kebencian terhadap Rasulullah dan umat baginda amat sebati dengan hati-hati Wahhabi. Kerana inilah ulama Islam melarang pelajar Islam yang tidak mempunyai basic akidah Islam yang kuat untuk pergi belajar ke tempat Wahhabi kerana bimbang akan terpengaruh membenci Rasulullah dan para nabi.

Lihatlah bagaimana Wahhabi yang diwakili oleh Tuan Guru mereka memberontak agar dihancurkan Qubbah Hijau yang berada pada Masjid Nabawi. Ditambah dengan itu Wahhabi turut mendesak agar dikeluarkan maqam (kubur) Nabi Muhammad yang termulia dari Masjid
0 Responses

I made this widget at MyFlashFetish.com.

  • There was an error in this gadget

    Ruangan Iklan

    Demi Masa


    I made this widget at MyFlashFetish.com.

    METERAI AKU

    Mari bersembang

    Followers

    Haul Imam Alwi Al-hadad