WASIAT RASULULLAH:

"Sepeninggalan aku telah wafat kelak, akan muncul sebuah negeri di bawah angin, SAMUDERA namanya. Apabila terdengar kamu nama negeri itu, maka suruhlah sebuah bahtera untuk membawa perkakas dan alat kerajaan ke negeri itu serta ajarkan kepada mereka dua kalimah syahadah. Kerana dalam negeri itu kelak, ramai dari kalangan mereka yang akan menjadi wakil-wakil Allah. Tetapi, dalam pemergian kamu ke negeri itu, kamu hendaklah singgah mengambil seorang fakir di negeri Menggiri, bawalah fakir itu bersama-sama"

-sulalatus salatin-
DAJJAL: ZIONIS KRISTIANISASI
Kitab ajaran Yahudi Talmud adalah tonggak utama fahaman ideologi Zionis bagi memerangi Islam. Kitab ini adalah dikhususkan bagi bacaan orang Yahudi manakala yang lain tidak dibenarkan. Antara kandungannya menyebut bahawa Nabi Isa di dakwa sebagai Yeshuah (Jesus Christ).
Yeshuah juga dikenali sebagai Jesus Christ bagi orang Kristian bukan Yahudi. Kononnya pada mereka darah yang keluar menerusi tangan yang disalib merupakan darah "penyelamat" suci untuk ke syurga . Agama Yahudi ini hanyalah dikhususkan untuk bangsa Yahudi sahaja, bangsa yang bukan berdarah Yahudi tidak pula dituntut. Mana-mana bangsa yang bukan Yahudi digelar 'GOYIM' .
Walaupun istilah ini digunakan untuk membezakan bangsa Yahudi dan bukan Yahudi, ia lebih menjuruskan kepada kaum sasaran untuk disesatkan. Harta 'GOYIM' adalah milik bagi orang Yahudi. Tetapi harta orang Yahudi tetap dimiliki Yahudi. 'GOYIM' berperanan untuk berkerja dibawah Yahudi samada sebagai pengikut atau hamba.
Orang Yahudi berhak membuat penipuan kepada 'GOYIM' demi kepentingan mereka sendiri. Mereka juga telah mendakwa sebagai bangsa yang dipilih tuhan untuk memerintah bangsa lain di seluruh dunia .
Ajaran Kristian Yahudi adalah berbeza dengan Kristian 'GOYIM'. Ajaran Kristian Yahudi didakwa ajaran yang asli manakala penganut Kristian 'GOYIM' didakwa penyembah berhala . Kitab Injil bukannya ditulis oleh Nabi Isa sendiri. Tetapi Bible yang tipu itu ditulis oleh Rabbi(Paderi Bishop) yang dikenali sebagai John, Luke, Matthew dan Mark .
Berdasarkan rumusan ini fahaman Zionis bermula dari catatan Talmud sendiri. Apabila golongan 'GOYIM' menganut agama Kristian, unsur zionis telah diserap secara halus sebagai propaganda Yahudi. Akhirnya para pendita Yahudi telah telah membuat kesimpulan bahawa ajaran Kristian adalah bertujuan untuk menyesatkan dan memurtadkan umat Islam.
0 Responses

I made this widget at MyFlashFetish.com.

  • Ruangan Iklan

    Demi Masa


    I made this widget at MyFlashFetish.com.

    METERAI AKU

    Mari bersembang

    Followers

    Haul Imam Alwi Al-hadad